Sofie's Amazing Journey

Dag van het vertrek

Lieve vrienden en familie,

Vandaag is het DE dag. De dag waarop ik jullie achterlaat. Altans voor drie maanden toch, want dat is hoelang ik van huis weg ben. Dus niet getreurd: ik kom terug ('t zal ook wel moeten want ik heb mijn ticket terug naar huis al betaald)

Anyway, het begin van mijn reis verloopt al ietsiepietsie anders dan gepland. Normaal gezien vertrek ik vanuit Zaventem met een tussenstop in Amsterdam, maar ik kreeg gisteren een mail aan dat die vlucht geannuleerd is. Vertrek is dus STRAKS vanuit Amsterdam en gelukkig heb ik vervoer naar Schiphol (thanks Sas

Wink
) Eigenlijk een win-win-situatie want anders had ik in Amsterdam al 4 uur moeten wachten op mijn vlucht naar Jakarta.

Over een paar uur zit ik dus op het vliegtuig naar Bali, hoe zot is da! Om eerlijk te zijn ben ik nog steeds niet zenuwachtig gewoon omdat het nog niet tot mij doordringt. Ik kan wel zeggen dat ik zo uitkijk naar alles wat mij gaat overkomen. Het gaat een ongelooflijk avontuur zijn en ik kan niet wachten om mijn ervaringen via dit blog te delen.

Bon, hier sluit ik mijn eerste berichtje af, want ik moet nog nieuwe stapschoenen gaan kopen aangezien degene die ik had toch een maat te klein waren, haha!

Volgend bericht te lezen vanuit Bali,